The Wolfman Makeup

Hej!

  Halloween już za nami, ale to żaden powód by porzucić mroczne fantazje!
W związku z tym przedstawiam Wam moją wilkołaczą wariację :D





 WYKONANIE:
Najpierw nakładamy podkład (nieważne jaki, byle jasny :) na to zamiast pudru użyłam białego pigmentu, niemniej cokolwiek w tym stylu się nada.
Do cieniowania czoła, linii brody i brwi użyłam brązu oraz czerni  palety The Balm Nude Tude.

Później już tylko zabawa czarnym eyelinerem; biel uzyskałam mieszając biały pigment z Duraline. 
Malujemy wilczy nosek, oczy odrobiną czerwonej kredki i tymi samymi cieniami, którymi cieniowaliśmy twarz.


Do namalowania zębów również użyłam pigmentu i duraline, całość wykończyłam czarną matową szminką z Golden Rose. 

Dla uzyskania "brudniejszego" efektu na twarzy użyłam pigmentu w odcieniu intensywnego, ciemnego kobaltu - tylko odrobinkę :)

Niedługo pojawi się film z pełnym tutorialem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz