Before & After z Domi!

Hej!

Dzisiaj mam przyjemność przedstawić makijaż dla przepięknej Dominiki. Okazja? Długo oczekiwane spotkanie, którego nie można było nie wykorzystać na odrobinę zabawy :)




Pracę zaczęłam od drobnej regulacji i przystrzyżenia brwi - Dominika ma to szczęście, że jest właścicielką bardzo gęstych i symetrycznych brwi dzięki czemu praktycznie malowały się same ;)


Kolejny krok to baza; użyłam mojego niezawodnego balsamu dla mężczyzn z Nivei - Post Shave Balm Sensitive. Makijaż na tym cudeńku trzyma się godzinami!


Podkład Revlon Colorstay dla cery tłustej i mieszanej w kolorze nr 150 Buff, zastyga na mat, pięknie wyrównuje koloryt cery i długo się utrzymuje bez świecenia. 

Cienie pod oczami zakryłam moim nowym nabytkiem, który ,muszę przyznać, już po pierwszym zastosowaniu mnie zachwycił - Pixie Under Eye Mineralny korektor pod oczy nr 00 Creme Brulee. Napiszę o nim coś więcej po dłuższym testowaniu, ale już po kilku użyciach mam co do niego dobre przeczucie :)

Korektor utrwaliłam trasparentnym pudrem sypkim Rimmel Match Perfection.

Na twarz nałożyłam puder w kamieniu L'oreal True Match kolor Rose Ivory.


Do konturowania puder brązujący z Kobo Nubian Dessert.

Róż - Wibo Smooth'n Wear nr 2.

Rozświetlacz również Wibo - Diamond Illuminator.

Brwi delikatnie podkreśliłam kredką Manhattan Eyebrow Pencil w kolorze Brow-nie 99W i utrwaliłam woskiem z paletki MUR Focus & Fix Eyebrow Shaping Kit.


Na oczy najpierw nałożyłam bazę z The Balm - Put a Lid On It (polecam, polecam!)

Później zmatowiłam łuk brwiowy matowym cielistym cieniem z palety Makeup Revolution Iconic 3.

W załamaniu powieki użyłam cieni z paletki Zoevy - Cocoa Blend (moja ulubiona!) Substitude For Love, a następnie pogłębiłam cieniowanie kolorem Freshly Toasted

Na powiekę ruchomą nałożyłam cień z The Balm - Nude Tude kolor Sexy, następnie Delicate Acidity z Zoevy i piękne złoto Pure Canache (Zoeva). 

Dodatkowo rozświetliłam kącik cieniem foliowym z MUR - Awesome Metals Foil Finish w kolorze Rose Gold.

Na koniec nieco mocniej zaakcentowałam zewnętrzny kącik cieniem Zoevy - Beans Are White.


Dolną powiekę podkreśliłam mieszankę cieni Substitude For Love, Freshly Toasted i Beans Are White (w kolejności od wewnętrznego do zewnętrznego kącika).

Usta pomalowałam matową pomadką w płynie Wibo Million Dollar Lips nr 1.

Pozostało nam tylko całość spryskać fixerem z Bielendy - Make-up Academie Fixer Mist i gotowe!

Jak się podoba efekt końcowy? 
Ja muszę nieskromnie przyznać, że jestem zachwycona, ale to w głównej mierze zasługa nieprzeciętnej urody Dominiki <3

Do następnego! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz