Promocja Paese - wyprzedazobox. Czy warto?

Witam,
dzisiaj mam przyjemność przedstawić Wam zawartość promocyjnego boxa od polskiej firmy Paese.
Za 49 zł dostajemy zestaw 8-miu losowo wybranych kosmetyków do makijażu. W każdym pudełku znajduje się:

-podkład;
-puder;
-cienie do powiek;
-korektor;
-kredka do oczu;
-błyszczyk;
-pomadka w płynie;
-lakier do paznokci;

obawiałam się, że kolory poszczególnych produktów nie przypadną mi do gustu, ale całe szczęście trafił mi się zestaw niezwykle uniwersalny :)

zapomniałam o lakierze ;p
Boxa można zamówić TUTAJ (darmowa wysyłka!), ale czy będą to dobrze wydane pieniądze? Sprawdźmy :)

1. PUDER ROZŚWIETLAJĄCY NR 02 FRESH PINK



  Na pierwszy rzut oka - zachwyt. Przepiękny, lekko różowy kolor, subtelnie mieniące się drobinki i fantastyczny zapach. Na skórze rozprowadza się bez zarzutu i zapewnia eleganckie wykończenie makijażu. 
A co ze składem?
  Producent zapewnia iż produkt nadaje się do każdego typu cery i nie zawiera parabenów. 
To wszystko prawda, puder ma naprawdę bardzo dobry skład, zawiera substancje nawilżające, przeciwutleniające i odżywcze *. Znajdziemy tam tylko jeden konserwant co również zasługuje na duży plus.
  Negatywnym aspektem może być działanie komedogenne kosmetyku (może zapychać pory), oraz zawartość PARFUM (także FRAGRANCES) - jest to po prostu substancja zapachowa, która może uczulać. Nie panikowałabym jednak, ponieważ zawartość tego składnika jest znikoma i myślę, że może uczulić jedynie osoby niezwykle podatne na alergie. (no, a zapach jest naprawdę cudowny ;p)
Jestem na TAK
  Puder można kupić TUTAJ za kwotę 45 zł

2. DIAMENTOWY CIEŃ DO POWIEK NR 707


  Bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam te cienie w pięknych, uniwersalnych odcieniach brązu :) dodatkowo ten diamentowy błysk! ;D
  Cienie dobrze się rozprowadzają, są mocno napigmentowane i ładnie się blendują. Podobno można je też nakładać na mokro, ale jeszcze tego nie próbowałam.
  Jeśli chodzi o skład, to nie ma się do czego przyczepić. Cienie są nieperfumowane, więc na pewno nikogo nie podrażnią, ani nie uczulą.
Jestem na TAK
  Cienie można kupić TUTAJ za 16,90 zł

3. POMADKA W PŁYNIE MANIFESTO NR 906




  Trafił mi się chyba najlepszy odcień - klasyczna czerwień :D pomadka ma piękny owocowy zapach, łatwo się nakłada i jest mocno napigmentowana. Nie przepadam za błyskiem na ustach, niemniej jak wspomniałam, ta czerwień jest dla mnie idealna, więc na pewno użyję jej nie raz.
  Niestety nigdzie nie znalazłam składu produktu, natomiast producent twierdzi, że szminka zawiera witaminy A, E i C, a receptura opiera się na olejach nawilżających. No cóż, mogę Wam jedynie przekazać własne spostrzeżenia i wg mnie może być w tym opisie nieco prawdy. Pomadka nie wysusza ust, nie klei się i całkiem nieźle się trzyma. 
  Ogólnie produkt udany, ale nie wiem czy kupiłabym go w cenie regularnej.
Jestem na TAK
Szminkę można kupić TUTAJ za 24,90 zł

4. BŁYSZCZYK HOLIDAY DREAMS NR 3



  Nie przepadam za błyszczykami, ale ten pozytywnie mnie zaskoczył, nie lepi się i ma ładny, naturalny różowy kolor. Pachnie też całkiem nieźle, ale już bardziej "chemicznie". Nie wysusza ust i nie zbiera się w kącikach.
  Niestety również nie znalazłam składu, ale wątpię żeby mógł zrobić komuś krzywdę ;p
Produkt pochodzi z edycji limitowanej i nie znajdziemy go już w sklepie internetowym Paese.
Ogólnie jestem na TAK, ale jako, że nie jestem błyszczykową maniaczką zapomnę o nim jak tylko go zużyję ;)

5. LINEA AUTOMATIC EYELINER OLIVE GLAM


  Bardzo przyjemna wykręcana kredka o metalicznym połysku. Co dla mnie ważne, jest przede wszystkim miękka i dobrze się rozciera. Długo się utrzymuje i jest mocno napigmentowana. Kolor dla moich piwnych oczu jest idealny (mówiłam, że trafili z tym zestawem :D), trwałość również bez zarzutu. 
  Na drugim końcu kredki znajdziemy gąbeczkę do rozcierania, która spełnia swoje zadanie, ale ja zdecydowanie wolę pędzelek :)
  Jedynym minusem jest, moim zdaniem, zbyt wygórowana cena.

Jestem jak najbardziej na TAK
Kredkę można kupić TUTAJ za 27 zł

6. CLAIR KOREKTOR ROZŚWIETLAJĄCY POD OCZY NR 2


  Bardzo wydajny korektor o lekkiej konsystencji. Nie obciąża skóry pod oczami i ładnie się wtapia. Wg mnie dużym plusem jest pędzelek do nakładania zamiast gąbeczki, produkt nie wsiąka w aplikator i mam wrażenie, że przy jednej porcji korektora można by wysmarować całą twarz :D
  Znowu nie znalazłam składu, więc za wiele nie mogę o nim powiedzieć. Zauważyłam jedynie, że produkt jest dość mocno perfumowany przez co niektórych może uczulić.
  Krycie określiłabym jako średnie, moich worów pod oczami niestety nie zakrywa.
Ogólnie jestem na TAK, ponieważ produkt spełnia swoje zadanie - delikatnie rozjaśnia i koryguje, ale z całą pewnością nie kupię go po zużyciu tego opakowania (cena i dla mnie za słabe krycie)
  Korektor można kupić TUTAJ za 29,90 zł

7. MATUJĄCY PODKŁAD Z KWASEM HIALURONOWYM LUSH VELVET NR 23 ZŁOTY BEŻ


  Po pierwszym użyciu podkład nawet mi się spodobał, kolor pasuje, dobrze się nakłada, nie roluje się, nie napina skóry. Nawet lekko matowił, pomyślałam "nie jest źle".
  Potem spojrzałam na skład i nie było już tak kolorowo ;p
Przede wszystkim w składzie znajdziemy niestety parabeny i kilka substancji komedogennych. Podkład jest lekko perfumowany i dla mnie to zapach takich nieco mdłych sztucznych kwiatów. Plusem jest na pewno kwas hialuronowy w składzie.
  Ogółem nie ma tragedii, ale pewno ze względu na parabeny i zapychanie bym tego podkładu nie kupiła. No i te opakowanie jakieś takie tandetne (wiem, czepiam się ;p)
Moim zdaniem produkt na NIE
Tej serii nie znajdziemy już w sklepie internetowym, ale podejrzewam, że kosztowała tyle co inne podkłady czyli ok. 49 zł

8. LAKIER DO PAZNOKCI NR 193


Nienawidzę malować paznokci. Denerwuje mnie nakładanie miliona warstw, czekanie aż wszystko wyschnie tylko po to żeby potem od razu odprysnąć, albo się gdzieś odcisnąć. 
  Stąd zachwyt nad tym lakierem :D wystarczy nawet jedna warstwa żeby ładnie pokryć paznokieć bez prześwitów. Szybko schnie i nie odpryskuje (no wiadomo, szorowania podłóg może nie przetrwać ;p)
Kolor robi furorę (już mama zdążyła mi go raz podkraść), naprawdę dobry produkt :)
Jestem na TAK.
Lakier można kupić TUTAJ za 15,90
Cena może nie jest zbyt atrakcyjna, ale można w promocji także dostać NAIL BOX również za 49 zł

Na koniec swatche :)

Od góry: korektor i podkład

Od góry: szminka i błyszczyk

Na górze rozświetlacz, z lewej kredka i cienie


A tak wygląda makijaż okaz wykonany za pomocą cieni, kredki i korektora Paese :)

Brwi: Makeup Revolution Focus&Fix Eyebrow shaping kit




Podsumowując, za cenę 49 zł otrzymujemy 8 produktów o wartości ponad 200 zł. Moim zdaniem to fajna okazja żeby chociaż przetestować coś nowego. Moimi faworytami zdecydowanie jest sypki rozświetlacz i cienie (no dobra, jeszcze kredka ;p), więc jestem całkiem zadowolona z zakupu.
A Wy? Skusicie się? :)


*oczywiście należy wziąć pod uwagę, że zawartość tego typu składników w kosmetykach kolorowych jest na tyle niska, że nie zdziała nam to na twarzy cudów, niemniej jednak, na pewno nie zaszkodzi ;p

2 komentarze:

  1. Ładny makijaż :) podkład jaki ciemnyy.. :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) podkład faktycznie wydaje się bardzo ciemny (szczególnie przy jasnym korektorze), niemniej jednak w skórę ładnie się wtapia i mnie akurat pasuje :)

      Usuń