Pierwsze testy palety MUR Iconic 3

Witam :)

dzisiaj zapraszam na krótkiego posta przedstawiającego owoce zabawy z paletą Makeup Revolution Iconic 3
   Jakość tych cieni nie była dla mnie zaskoczeniem, ponieważ posiadam już w swoim dobytku także paletki Matte Brights i Romantic Smoked. O ile matowe neony nie zachwycają swoją pigmentacją, to kompilacja nieco bardziej klasycznych odcieni z Romantic Smoked sprawdza się świetnie. Nie inaczej było w przypadku Iconic 3, cienie są cudownie aksamitne, fantastycznie się blendują i mają dobrą pigmentację. Polecam! :)






  Wraz z paletą otrzymałam również szminkę MUR w przepięknym kolorze Dazzle. Niestety produkt nie uraczy nas trwałością matowego mazidła, niemniej jednak jeśli powstrzymamy się od jedzenia i picia powinien się utrzymać kilka godzin :)



Produkty użyte do makijażu:

Twarz: - AA Cover kolor Ivory;
           - Makeup Revolution Ultra cover and Conceal Palette kolor Light;
           - Puder sypki Pierre Rene Transparent;
           - Makeup Revolution All About Cream Blush Palette;
           - Bronzer Kobo nr 306 Egyptian Sand;
Oczy: - Eyeliner Lovely Matte;
           - Mascara Lovely Pump up;
           - Korektor pod oczy Eveline Art Scenic (nie podam nazwy koloru bo mi się starła ;c);
Brwi:  - MUR Focus & Fix Eyebrow Shaping Kit Light/Medium;
           - Wibo Eyebrow stylist;

4 komentarze:

  1. Bardzo polubiłam kosmetyki MUR ostatnio ale ta paletka to nie moje kolory.
    Masz piękne włosy, też kiedyś miałam czerwone :D

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje niby też nie, ale kto by się przejmował ;p

      Usuń
  2. Piękny kolor szminki od MUR! Obserwuję :)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż oka i piękny przykuwający uwagę kolor szminki :)
    Obserwuję:)
    Zapraszam na mojego bloga: http://wkacikuurodowym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń