Lady Autumn quick tutorial

Witam!

Zapraszam na szybki tutorial jesiennego makijażu; moja wersja jest nieco niestandardowa niemniej mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)
(wybaczcie jakość zdjęć, robione kiepskim aparatem oraz telefonem-stąd znaczące różnice w kolorach)
Przed obiektywem prześliczna Ariadna :)

A quick tutorial of an autumn makeup; a bit non-standard but I hope you'll like it :)
(sorry for low quality of pics, they're made by shitty camera and my phone- that's why colours are different)
Model - beautiful Ariadna :)



Before
After





Brwi podkreśliłam cieniem w kolorze bordo (nie zdecydowałam się na regulację brwi gdyż bardzo podoba mi się ich naturalny kształt).  Zaczynamy od złotego cienia w wewnętrznym kąciku (paleta technic electric beauty metalix).  Pomidorowy cień na środek powieki i soczysty karmin na koniec (pigmenty no name). Brązowy cień również z palety technic nałożyłam na dolną powiekę. Całość zwieńczają piękne bordowe usta. Proste! // I defined brows with a claret eyeshadow (I didn't pluck the eyebrows because I absolutely love their natural shape). Begin with gold eyeshadow (technic electric beauty metalix).  Put tomato eyeshadow in the center and finish with juicy carmine. Add brown shadow at the bottom (also technic). End with gorgeous claret lipstick. Simple!










Dla bardziej spektakularnego efektu możemy podkreślić kości policzkowe cieniem w kolorze fuksji.  // For more spectacular effect use fuchsia eyeshadow to define cheekbones.



Foundation: AA Make up Cover 101 Ivory;
Concealer: Hean - 101 Porcelain, Eveline - Art Scenic 04 light;
Powder: Eveline Anti-Shine Complex 32 natural;
Lashes: Lovely Pump Up;
Eyes/eyebrows: no name pigments, technic electric beauty metalix
Lips: no name pigments
Blush: Hean Satin Blush - 10/ no name pigments

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz