Co warto kupić na promocji w Rossmannie? - produkty do twarzy

Witam!

Rossmann znowu nas rozpieszcza sporą zniżką, zapraszam zatem na recenzję kilku produktów do twarzy, które udało mi się upolować :)



-WIBO BAKED MIX BRONZER I GLAMOUR SHIMMER

Wibo baked mix i glamour dhimmer - nie sposób się im oprzeć!

Już na pierwszy rzut oka można zauważyć, że Wibo mocno "zainspirowało się" paletkami Makeup Revolution Shimmer Brick. W zasadzie, pomijając logo na opakowaniu, ciężko zauważyć jakiekolwiek różnice :) niemniej jednak nie znaczy to wcale, że jest to tylko kiepskiej jakości podróbka. Sami spójrzcie na ten blask i pigmentację!

Glamour Shimmer

Glamour Shimmer zapewni nam cudowne rozświetlenie i efekt gładkiej, błyszczącej tafli <3

Baked Mix

Baked Mix pięknie opali twarz i dodatkowo rozświetli skórę. Należy jednak uważać z tym bronzerem, aplikacja wymaga lekkiej ręki, w przeciwnym razie otrzymamy bardzo ciemną plamę. Bronzer jest mocno napigmentowany i nie ściera się tak łatwo, więc nawet blendowanie pudrem może nie pomóc naprawić takiej szkody ;p

Wibo Baked mix i glamour shimmer

Dodatkowo tych produktów możemy używać jako cieni do powiek, więc moim zdaniem taki produkt dwa w jednym jest świetnym wyborem :)

Cena regularna: 21,99 zł

-BELL HYPOALLERGENIC BB POWDER

Bell BB Powder

Puder o jedwabistej konsystencji dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych. Ja wzięłam tę jaśniejszą, ponieważ potrzebowałam pudru rozjaśniającego. (i nic jaśniejszego już w Rossmannie nie mieli ;p) 
Dla mnie jest idealny, pięknie rozjaśnia i wygładza skórę, nie zatyka porów i genialnie się sprawdza przy blendowaniu bronzera.
Dodatkowym atutem jest brak zapachu i bardzo estetyczne opakowanie z porządnego plastiku.
Niestety w składzie znajdziemy parabeny, ale myślę, że można to wybaczyć ;p

Cena regularna: ok 25 zł


 -RIMMEL MATCH PERFECTION SYPKI PUDER

Rimmel Match perfection

Jeden z dwóch (!!) pudrów sypkich jakie udało mi się znaleźć w sklepie. Szukałam transparentnego, którym mogłabym utrwalać korektor pod oczami, więc w zasadzie nie był to żadem wybór.
Produkt jest ok, robi co ma robić i nie zostawia efektu "pudrowej" twarzy. Jest drobno zmielony i jedwabisty. Nie wysusza skóry pod oczami i ogólnie jest w porządku, niemniej brakuje mi jakiegoś takiego efektu "wow" ;p Przeciętny.

Cena regularna: 39,99 zł



 -EVELINE ART SCENIC KOREKTOR 2 W 1

Eveline Art Scenic

Kończy mi się już jedno opakowanie tego korektora, więc postanowiłam kupić kolejny póki promocja trwa. Uważam, że to dobry produkt, nie wchodzi w zmarszczki (a mam ich sporo pod oczami ;p), nie zwija się na powiece i nie wysusza skóry pod oczami.
Jedyne do czego mogę się doczepić to krycie, dla mnie mogłoby być mocniejsze, ale dla osób z lekkim zasinieniem będzie idealny.
Dobrze sprawdzi się również do rozświetlenia centrum twarzy.

Cena regularna: 14,99 zł



Jeśli szukasz produktów do ust zapraszam TUTAJ :)

A Wy na co się skusiliście?
Piszcie! :)

1 komentarz:

  1. Ten korektor bardzo lubię i również zaopatrzyłam się w kolejne jego opakowanie :)
    Zapraszam również do mnie: http://wkacikuurodowym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń