Purple&Green

Witam!

  Za oknem coraz ładniej, a ja zapraszam na mały powiew koloru.
  Do wykonania tego makijażu użyłam cieni z palety Makeup Revolution Matte Brights oraz nieco brokatowych odcieni z palety Technic Electric Beauty i bardzo sprzyjającej portfelowi kredki...


...jakiej?


  Ze względu na świeżo ufarbowane włosy musiałam przyciemnić także brwi. Szczerze mówiąc nie chciało mi się biec specjalnie do sklepu po jakikolwiek produkt dedykowany do brwi, więc nie zastanawiając się długo sięgnęłam po pierwszą lepszą kredkę jaka wpadła mi w ręce ;p
  Jedyne co miałam pod ręką (w czerni ) to wykręcana kredka Lovely Professional Eye Pencil, którą kupiłam kiedyś, w sumie nie wiem czemu, i leżała nieużywana. 
Uznałam, że można spróbować... i tak już zostało :)
Od miesiąca używam tylko tej kredki - jest miękka, ładnie się rozciera, a także wyczesuje jeśli przesadzimy z intensywnością koloru. 
  Oczywiście nie jest to rozwiązanie idealne, muszę się wspomóc żelem do brwi z Wibo, niemniej efekt jest bardzo naturalny i wybitnie przypadł mi do gustu. Myślę, że kredka okaże się całkiem dobrym wyborem dla początkujących, ponieważ jeśli coś się nie uda można nadmiar łatwo wyczesać, albo po prostu zmyć i ćwiczyć dalej :) 
Dodatkowo cena jest śmiesznie niska - ok. 6 zł tutaj;


  Kolejnym produktem (moim zdaniem) godnym polecenia są właśnie palety Technic.
Cienie kupiłam gdy dopiero zaczynałam przygodę z makijażem i tworzyłam pierwsze bohomazy :D Może przemawia przeze mnie swego rodzaju sentyment, niemniej naprawdę uważam, że te cienie są całkiem przyzwoite. 
  W paletkach mamy do dyspozycji 12 cieni perłowych, pigmentacja nie jest powalająca, jednak da się na nich pracować i zadziwiająco dobrze się blendują. Świetnie sprawdzają się kiedy chcemy dodać trochę błysku na nałożone już cienie matowe.
 Tak jak w przypadku kredki myślę, że warto zacząć od takich cieni przy okazji nie uszczuplając portfela; jedna paleta kosztuje ok. 10 zł tutaj :)


A Wy, co polecicie z kategorii "tanie, a dobre"? 
Piszcie! :)



TWARZ:
 -podkład Eveline Cover Sensation nr 101 Ivory i Paese Lush Velvet nr 23;
 - korektor pod oczy Paese Clair nr 2;
 -transparentny puder sypki Pierre Rene nr 03;
 -transparentny puder matujący Wibo Fixing Powder;
 -bronzer Kobo nr 306 Egyptian Sand;
 -róż Wibo Smooth'n Wear nr 5;
 -rozświetlacz Kobo nr 310 Moonlight;
 -fixer Freedom;
USTA:
 -szminka Kobo Matte Lips nr 405 Nicea;
 -Catrice Pure Brilliants Colour Lip Balm;





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz