Metamorfoza z Fanaberią cz1

Hej!

Mam przyjemność przedstawić wynik metamorfozy przeprowadzonej wraz z salonem Fanaberia w Tarnowskich Górach :)

Jak wykonałam ten makijaż? Zobaczcie!



Makijaż oczu wykonałam głównie za pomocą palety Zoeva - Cocoa Blend.
Jako koloru przejściowego użyłam Substitude For Love, załamanie powieki przyciemniłam nieco kolorem Freshly ToastedNa powiekę ruchomą nałożyłam intensywny fiolet z paletki Makeup Revolution - Matte Brights; brąz i fiolet połączyłam przepięknym zgaszonym fioletem Zoevy o nazwie Delicate Acidity. Na dolnej powiece wylądował mix brązów Zoevy.


Nasza modelka ma przepiękne, naturalnie gęste brwi w związku z czym nie miałam tu za wiele do roboty ;p podkreśliłam je tylko nieco cieniem z palety MUR - Focus & Fix Eyebrow Shaping Kit i utrwaliłam żelem z Lovely - Brows Gel Creator.


Do konturowania użyłam bronzera z Kobo nr 311 Nubian Desert, do tego róż z Wibo - Smooth'n Wear Blusher nr 5 i odrobina rozświetlacza również Wibo- Diamond Illuminator.
Na usta nałożyłam delikatna pomadkę Astor - Soft Sensation Lipcolor Butter Matte w kolorze 027 Elegant Nude.

Zachęcam do polubienia strony Salonu Fanaberia na facebooku jak i mojego fanpage'a , dzięki metu nie przegapicie kolejnych konkursów i promocji! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz