Blue Lips

Hej!

Dzisiaj zapraszam na makijaż z odrobiną koloru. Przepiękny miedziany cień z paletki
Makeup Revolution Iconic 3 połączyłam z intensywną kobaltową kreską.



Do podkreślenia brwi użyłam kredki Lovely, o której pisałam TUTAJ.



Na ustach również znalazł się intensywny kobalt. Szminkę zrobiłam sama za pomocą sypkiego pigmentu. Jako baza posłużył mi Top Coat Lovely Xtra Lasting.
O matowych wersjach tego produktu pisałam już TUTAJ. Top Coat z kolei jest w wersji transparentnej i nieco błyszczącej. Świetnie nadaje się do tworzenia własnych kolorów szminek :)




TWARZ:
 -podkład Eveline Cover Sensation nr 101 Ivory i Paese Lush Velvet nr 23;
 - korektor pod oczy Paese Clair nr 2;
 -transparentny puder sypki Pierre Rene nr 03;
 -transparentny puder matujący Wibo Fixing Powder;
 -bronzer Kobo nr 306 Egyptian Sand;
 -róż Wibo Smooth'n Wear nr 1;
 -rozświetlacz Kobo nr 310 Moonlight;
 -fixer Freedom;



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz