Polish Face Awards NYX

Hej!

  Dzisiaj prezentuję moją pracę konkursową na Polish Face Awards organizowane przez NYX :)
Pomysł gdzieś w głowie się tlił, ale ostateczna wersja urodziła się dopiero podczas tworzenia także można to nazwać pełną improwizacją. Zapraszam!





O konkursie dowiedziałam się przypadkiem (dzięki Kasia <3) przy przygotowaniach do I Am Freedom Awards więc nie pozostało mi nic innego niż improwizacja.


W parę dni udało mi się zorganizować aparat (tu z kolei dzięki Paweł :) i trochę czasu na zabawę.


Na twarzy wylądował podkład z Kobo Ideal Cover Makeup nr 401 (chyba, chodzi o ten najjaśniejszy ;p), puder ryżowy z Ecocery, a pod oczy Eveline Art Scenic nr 04 Light i do utrwalenia puder sypki Rimmel Match Perfection nr 001 Transparent.


Piękną perłową biel uzyskałam dzięki Maybelline Color Tattoo nr 45 Infinite White. Zbieram na wszystkie kolory bo te cienie są po prostu fantastyczne :D
Na powiece znalazł się kolor czarny także z serii Color Tattoo, a na środek powieki nałożyłam kolor o nazwie Sexy z palety The Balm Nude Tude.

Wszechobecny kolor na twarzy to pigmenty no name. Świetliste "zacieki" od oczami z kolei powstały przy pomocy cienia sypkiego z Essense Stardust w odcieniu bodajże 10. Kocham ten błysk :D


Usta potraktowałam czarna kredką z Smart Girls Get More i konturówką Golden Rose (niestety nie pamiętam numeru ;c). Dodatkowo użyłam szminki z Makeup Revolution Amazing Lipstick w kolorze Vamp.

Podoba Wam się efekt końcowy? 

Poniżej cały tutorial :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz