Makijaż na wesele

 Hej!

Z dumą pragnę zaprezentować makijaż, który wykonałam dla Alicji; delikatne kolory w sam raz dla podkreślenia naturalnej urody :) 
Pełny opis poniżej:



Ala na co dzień się nie maluje, w związku z tym zdecydowała się na delikatny makijaż w odcieniach różu i błękitu.

Zaczęłam od bazy pod cienie marki The Balm - Put a Lid on It; moim zdaniem produkt doskonały, jeszcze nigdy mnie nie zawiódł :)

Kolorem przejściowym był delikatny brąz z palety  MUR - Iconic 3, łuk brwiowy zmatowiłam jasnym beżem z tej samej palety.

Na powiekę ruchomą nałożyłam intensywny róż również z palety MUR - tym razem Matte Brights. Kolor ten posłużył mi jako baza pod cień z palety Zoevy - Cocoa Blend Warm Notes.

W wewnętrznym kąciku znalazła się odrobina metalicznego błękitu z Pierre Rene w kolorze nr 118 Treasure Island.


Ala ma naturalnie piękne gęste brwi, dlatego podkreśliłam je tylko delikatnie cieniem z palety MUR - Focus & Fix Eyebrow Shaping Kit i utrwaliłam mascarą Lovely - Brows Gel Creator w jasnym kolorze.

Delikatne konturowanie pudrem Kobo - Nubian Desert, odrobina różu z Wibo nr 5 i rozświetlacza Diamond Illuminator.

Usta pomalowałam pomadką Astor Lipcolor Butter Matte w kolorze 027 Elegant Nude.

Jak Wam się podoba? Dla mnie praca na tym "płótnie" to była czysta przyjemność, mam nadzieję, że efekty równie przyjemnie się ogląda :)

Pozostałe produkty:
-Korektor Eveline Art Scenic kolor Light;
-Podkład Eveline Cover kolory Ivory i Nude;
-Puder sypki Rimmel Match Perfection Transparent;
-Puder ryżowy Ecocera;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz