Metamorfoza z Fanaberią cz2

Hej!

Przedstawiam Wam kolejną odważną laureatkę naszego konkursu na metamorfozę; Pani Ania udowadnia, że wcale nie trzeba się bać intensywnych kolorów :)




W tym makijażu postawiłam na brązy pięknie podkreślające niebieską tęczówkę, użyłam do tego cieni z palety Makeup Revolution - Iconic 3.
Brwi podkreśliłam kredką Manhattan w kolorze Blondy Brow 93D i żelem Lovely - Brows Gel Creator.

Ze względu na delikatny makijaż oka mogłam poszaleć z ustami :D
Zdecydowałyśmy się na Wibo Million Dollar Lips w numerze 3.

Na twarzy mój ulubiony Kobo - Nubian Desert i róż z Heana nr 10
Dla rozświetlenia niezawodny Wibo - Diamond Illuminator

Zachęcam do polubienia strony Salonu FanaberiaSalonu Fanaberia na facebooku jak i mojego fanpage'a , dzięki temu nie przegapicie kolejnych konkursów i promocji! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz